Motto týdne: Láska je ze všech vášní nejsilnější, neboť útočí současně na hlavu, srdce i tělo. Voltaire


Partneři

Smích léčí a proto si přečtěte web plný anekdot, fórů, smíchu a nejlepších vtipů Vysmatej.cz

Avon katalog k prohlédnutí.

Pro cestování do zahraničí i po ČR doporučujeme sjednat výhodné cestovní pojištění online. Využijte online sjednání a porovnání cestovního pojištění. K čemu je dobrý rybí tuk? Zkuste https://www.testy-zkusenosti.cz/ Zapomeňte na každodenní stresy a vydejte se objevovat krásy přírody i lidské šikovnosti prostřednictvím webu ceskoslovensko.CZ. V jeho nabídce zaujmou například komfortní penziony, ve kterých se budete cítit jako doma. Působivý hradní komplex, národní park Podyjí a také Cestu za Znojemsko víny vám přiblíží ubytování Znojmo. Hlubokými lesy, rozlehlými loukami i pestrými možnostmi sportu a turistiky se naproti tomu chlubí ubytování Šumava.

Cvičení na posílení rukou na necelých deset minut

18.5.2011
Cvičení na posílení rukouNemáte rádi fitcentrum, ať už kvůli upoceným davům lidí nebo kvůli vstupnému? Vaše časové možnosti jsou omezené, a přesto byste rádi zlepšili svoji kondici? Pak právě pro vás je určen tento článek, který pojednává o nenásilném cvičení, které vám nezabere ani 10 minut denně, přitom je efektivní a budete se po něm cítit dobře. Jedná se o program one hundread pushups.

O čem celé cvičení tedy je? Jak název napovídá, jde o obyčejné kliky, které v životě cvičil snad úplně každý. Můžete cvičit, jaký druh kliků chcete. Dámský, kdy klečíte na kolenou a máte nohy křížem, diamantový, kdy máte ruce těsně u sebe (nejtěžší varianta), tricepsový, kdy máte ruce podél těla, nebo obyčejný klik se středním rozpětím rukou.

Pokud si chcete vyzkoušet toto cvičení, klikněte na následující odkaz: http://hundredpushups.com/week1.html. Nahoře je modrým písmem napsáno initial test, to vás nabádá k tomu, abyste si vyzkoušeli, kolik kliků jste schopni odcvičit bez přestávky najednou. Po jeho absolvování sjeďte na stránku níže a vyberte si příslušnou kategorii, která vám bude vyhovovat. Jak vidíte, stránka je ještě horizontálně rozdělena na tři části, znamená to, že cvičení probíhá třikrát v týdnu: pondělí-středa-pátek (DAY 1, 2, 3). Víkend slouží k odpočinku a regeneraci svalů. Mezi jednotlivými sériemi si dejte vždy jednu minutu přestávku. V případě, že by vám počty v prvním týdnu nevyhovovaly, můžete klidně začít cvičit druhý či třetí týden. Je to na vás a v tom je ta krása. Můžete si zkombinovat váš cvičební plán přesně tak, jak vám bude vyhovovat. Nemusíte při tom utrácet za posilovnu či drahé cvičební pomůcky. Jediné, co potřebujete, je vůle najít si pár minut denně, třikrát v týdnu.

Primárním účelem tohoto programu je, že po šesti týdnech cvičení jste schopni odcvičit sto kliků bez přestávky. Není to však to nejhlavnější. Důležité je, abyste cvičili tolik, na kolik fyzicky máte a aby vám cvičení přinášelo radost. Nečekejte, že vám tento cvičební program pomůže k obrovským svalům. Odměnovou za vaši snahu vám však budou pevnější paže a pocit zadostiučinění, že jste udělali něco dobrého pro své tělo.

Autor: Miroslav Srna

Zpět na výpis článků



blog comments powered by Disqus