Motto týdne: Láska je ze všech vášní nejsilnější, neboť útočí současně na hlavu, srdce i tělo. Voltaire


Partneři

Smích léčí a proto si přečtěte web plný anekdot, fórů, smíchu a nejlepších vtipů Vysmatej.cz

Avon katalog k prohlédnutí.

Pro cestování do zahraničí i po ČR doporučujeme sjednat výhodné cestovní pojištění online. Využijte online sjednání a porovnání cestovního pojištění. K čemu je dobrý rybí tuk? Zkuste https://www.testy-zkusenosti.cz/ Zapomeňte na každodenní stresy a vydejte se objevovat krásy přírody i lidské šikovnosti prostřednictvím webu ceskoslovensko.CZ. V jeho nabídce zaujmou například komfortní penziony, ve kterých se budete cítit jako doma. Působivý hradní komplex, národní park Podyjí a také Cestu za Znojemsko víny vám přiblíží ubytování Znojmo. Hlubokými lesy, rozlehlými loukami i pestrými možnostmi sportu a turistiky se naproti tomu chlubí ubytování Šumava.

Jídelníček pro krásu

26.4.2017

Není žádným tajemstvím, že zimní měsíce představují větší nápor jak pro náš organismus, tak pro naši pleť, pokožku, vlasy a nehty. Proto jim musíme věnovat zvýšenou pozornost a dopřávat více péče. Kromě různých krémů a pleťových či vlasových přípravků můžeme svému tělu udělat velkou službu vhodně zvolenou stravou. Nevěříte? Zkuste to! 

Fakt, že kosmetika není všechno, vědí všichni ti, kteří dbají na zdravou a vyváženou stravu, pitný režim, aspoň minimální sportovní aktivitu a dostatek spánku. Pleti také škodí kouření a přemíra alkoholu. Pro zdravou pokožku jsou důležité vitamíny, minerály a stopové prvky. Najdeme je tradičně především v ovoci a zelenině. Nedostatek těchto cenných živin se projeví typickými příznaky – třepením či vypadáváním vlasů, lámavostí nehtů, bledou až našedlou pletí atd. Co pomůže?

Jak posilnit vlasy

O oslabené a padající vlasy se snažte postarat dostatečným přísunem bílkovin, zinku, železa, hořčíku a křemíku. Vyzkoušejte maso, mléčné výrobky, sýry, luštěniny, mořské ryby a plody moře, celozrnné obiloviny, játra, listovou zeleninu, dýňová semínka, pšeničné otruby, banány.

Třepícím se konečkům pomůžete vitaminem A spolu s betakarotenem, který najdeme v zelené a žluté zelenině. Přidat můžeme vitamin E, jenž se nachází v rostlinných olejích, semenech a ořeších a listové zelenině.

Máte-li problémy s mastícími se vlasy, potřebujete zvýšit příjem vitaminu B2. Vyzkoušejte zakysané mléčné výrobky, ovesné vločky, vlašské ořechy a mořské ryby.

Čím pomoci pleti

Suché pleti prospěje kombinace vitamínů A, C a E. Vyzkoušet můžete různé druhy ovoce a zeleniny, zejména kiwi, jahody a brokolici, také lískové ořechy a mandle, rostlinný olej, ryby a pšeničné klíčky. Mastná pleť zase potřebuje vitamin E v kombinaci s B6, železem a křemíkem. Vyzkoušejte ananas, banány, meruňky, semínky a rýže natural. Na bledou a povadlou pleť platí vitaminy A, B5 a E. Zkuste do jídelníčku zařadit více listové zeleniny, pomerančů, vloček, oříšků a pšeničných klíčků./p>

 

Zdroj: www.prakticky-zivot.cz

Zpět na výpis článků



blog comments powered by Disqus