Motto týdne: Láska je ze všech vášní nejsilnější, neboť útočí současně na hlavu, srdce i tělo. Voltaire


Partneři

Smích léčí a proto si přečtěte web plný anekdot, fórů, smíchu a nejlepších vtipů Vysmatej.cz

Avon katalog k prohlédnutí.

Pro cestování do zahraničí i po ČR doporučujeme sjednat výhodné cestovní pojištění online. Využijte online sjednání a porovnání cestovního pojištění. K čemu je dobrý rybí tuk? Zkuste https://www.testy-zkusenosti.cz/ Zapomeňte na každodenní stresy a vydejte se objevovat krásy přírody i lidské šikovnosti prostřednictvím webu ceskoslovensko.CZ. V jeho nabídce zaujmou například komfortní penziony, ve kterých se budete cítit jako doma. Působivý hradní komplex, národní park Podyjí a také Cestu za Znojemsko víny vám přiblíží ubytování Znojmo. Hlubokými lesy, rozlehlými loukami i pestrými možnostmi sportu a turistiky se naproti tomu chlubí ubytování Šumava.

Cvičení v těhotenství

24.3.2010

Pokud jste zjistila, že jste těhotná, a bojíte se, že to nyní půjde s vaší postavou z kopce, neztrácejte hlavu. Správné cvičení vám může pomoci překonat obtíže, udržet zdravou životosprávu i zvýšit sebevědomí. Těhotenství sice představuje pro organismus nebývalou zátěž, ale právě proto by se měla žena snažit svému tělu toto břímě ulehčit. Cvičením se udržuje optimální zdravotní stav a pomáhá se tak tělu překonávat obtíže spojené s přibývající váhou.

Cvičení v těhotenství je velice důležité, stejně jako zdravá a vyvážená strava.

Cvičením ke zdraví

Těhotné ženy by měly cvičit přinejmenším ze tří důvodů:

Za prvé, aby si zachovaly správný biorytmus těla, nezbytný pro zdravý vývoj plodu.

Za druhé, aby pomohly organismu patřičně se přizpůsobit nezvyklé zátěži, které musí v těhotenství čelit. 

A za třetí, aby se tělo připravilo na porod tak, aby nezatížil příliš ani matku, ani děťátko.

Mimo jiné cvičení pomáhá odstranit bolesti zad, zlepšuje držení těla, udžuje vás v kondici a dobrém psychickém rozpoložení. Po porodu navíc zjistíte, jak se vám dřívější píle vyplatila: Jste nejenom navyklá pravidelně cvičit, ale víte i co cvičit a jak. Dřívější cvičení vám zkrátka usnadní návrat do dřívější kondice a s přebytečnými kily skoncujete hravě.

Pravidelnost je důležitá

Vlastní cvičení není nutné provozovat denně, ale je dobré najít si určitý pravidelný rytmus, kterému by se přizpůsobilo i tělo. Důležité je cítit se při cvičení „jako ryba ve vodě“. Proto je nutné naslouchat svému tělu. Jakmile by se vám zdálo něco v nepořádku, okamžitě s cviky, které dělají tělu zle, přestaňte. Doporučuje se také pohodlný oděv, příjemné prostředí a důležité je také nezapomenout na pravidelné doplňování tekutin.





Zdroj: www.prakticky-zivot.cz

Zpět na výpis článků



blog comments powered by Disqus